• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player.

DOMOV arrow diete arrow nasveti arrow Brez lakote kar 2 kg manj v tednu dni
  
Brez lakote kar 2 kg manj v tednu dni Natisni
 
Pošlji prijatelju

Razkrivamo pet naravnih dodatkov, ki nam pomagajo hujšati.

Pet naravnih dodatkov, ki nam pomagajo hujšati

Kateri dodaten vitamin in mineral nas v hladnejših mesecih lahko zaščitita pred virusi, vemo. A kdo bi si mislil, da skrbno izbrani prehranski dodatki pomagajo tudi pri hujšanju! Kakor pojasnjujejo raziskave, nam lahko pomagajo stopiti do 300 gramov na dan oziroma dobra dva kilograma na teden, ne da bi se čutili prikrajšane za gurmanske užitke. Idealna dieta za predpraznični čas, ko se je težko odreči dobrotam. Te so v opisani dieti enkrat na teden celo dobrodošle!


Čudežna dietna formula
Nekateri najbolj znani avtorji svetovnih shujševalnih uspešnic so se združili v razmišljanju, ali bi lahko ljudem ponudili idealno shujševalno mešanico prehranskih dodatkov. Presenečeni so ugotovili, da je prehranske dodatke najbolje kombinirati oziroma jih jemati hkrati, saj je tako vsaka izmed sestavin do desetkrat učinkovitejša. Izvedli so tudi raziskavo, v kateri so še sami preskušali najbolj prodajane prehranske dodatke, ki jih dobimo brez recepta,  za izboljšanje odpornosti ali splošnega zdravja, le da so zdaj njihove učinke skušali izkoristiti vitkosti v prid.
Po večmesečnem napornem delu je dr Tim. Ferris, profesor na Univerzi Princeton in avtor knjižne uspešnice Štiriurna dieta, razkril zmagoslavno mešanico: česen, zeleni čaj, ekstrakt sladkornega trsta, alfa lipoična kislina (ALA) in antioksidanti, ki jih najdemo v vsej zelenjavi in sadju.
Z rednim uživanjem vseh dopolnil naenkrat je dr. Ferris shujšal za 12 kilogramov, prostovoljci, ki so sodelovali v njegovi raziskavi, pa celo do 20 kilogramov. »Pred vsako dieto se je najbolje posvetovati z zdravnikom, vendar vam jamčim, da smo izbrali popolnoma varne in celo priporočljive prehranske dodatke, po zaslugi katerih boste krepkejšega zdravja. Razen odvečnih kilogramov nimate torej česa izgubiti!« jamči avtor diete.

Številne koristi diete
Kakor pojasnjuje dr. Ferris, bo potrebnih še nekaj raziskav, ki bodo natančneje razložile, zakaj ravno takšna zmagoslavna kombinacija, dokazov o njeni učinkovitosti pa že zdaj ne manjka:
- Preprečuje nalaganje maščob; dodatki alfa lipoične kisline, ki je v zelo majhnih količinah skoraj v vsakem živilu, pospešijo porabo kalorij v obliki ogljikovih hidratov, ki jih potrebujejo za svoje delovanje jetra in mišice. Korejci so dokazali, da so ljudje, ki so med hujšanjem uživali 1200-miligramski dodatek ALA dnevno, izgubili za polovico več kilogramov.
- Hitrejše izgorevanje obstoječe maščobe; Ferris poudarja, da omenjeni prehranski dodatki preprečijo prehajanje holesterola in maščob v krvni obtok. Ko je sam pred leti začel jemati ekstrakt sladkornega trsta, se mu je raven skupnega holesterola znižala za tretjino. Zatem je poskusil še z drugim zdravilom, česnom, ki se ga že nekaj desetletij drži sloves pomočnika pri hujšanju. Dr. Ferris je bil nad kombinacijo navdušen, saj povzroči izgorevanje maščob s turbo hitrostjo.
- Razkrajanje maščobnih celic; aktivne sestavine iz zelenega čaja polovijo in uničijo maščobne celice, obenem pa pospešijo presnovo za 4 odstotke.


Kako jemljemo dodatke?
Pred zajtrkom, kosilom in večerjo vzemite skupaj vse tri prehranske dodatke:
- alfa lipoična kislina: 100-300 mg
- ekstrakt zelenega čaja: 325 mg
- česnov ekstrakt: 200 mg
Pred spanjem pa vzemite naslednjo naravno shujševalno mešanico:
- ekstrakt trstnega sladkorja: 20-25 mg
- alfa lipoična kislina:100-300 mg
- česnov ekstrakt: 200 mg

Da bi preprečili plato učinek, ko se telo privadi prehranskega razkošja, enkrat na teden ne vzemite ničesar, ravno tako se enkrat na mesec dodatkom odpovejte za teden dni.

Kako prehranski dodatki izboljšajo zdravje in za polovico zmanjšajo ogroženost z gripo in prehladom?
- Česen zdravi z virusi okužene celice in uničuje tuje celice ubijalke, bakterije, ki vdrejo v telo. Je zelo učinkovit pri zdravljenju prehladov, gripe in drugih virusnih obolenj.
- Ekstrakt trstnega sladkorja zniža raven slabega holesterola za 24 odstotkov.
- ALA ščiti možgane pred demenco oziroma Alzheimerjevo boleznijo.
- Tudi zeleni čaj uniči bakterije in viruse še preden bi lahko skozi sluznico vdrli v telo.



Tekst: M. M., Foto: Dreamstime



Povprečna ocena: / 2
SlaboOdlično 
Komentarji (0)dodaj komentar

Napišite komentar
Za komentiranje morate biti prijavljeni . Prosimo vas, da se registrirate, če nimate odprtega uporabniškega računa.

busy
 

Zadnje novice

Dnevne novice

Znate obvladati svoja čustva?

Ste se kdaj vprašali, zakaj nekateri ljudje znajo ohraniti optimizem in trdno voljo tudi v najtežjih trenutkih, vas pa že najmanjša preizkušnja vrže iz tira? Preberi več

Anketa

Ali boste pred pomladjo prebelili stene ali stanovanje osvežili z dodatki?